+14
kakihara
renavspainatal
TheEye
aLLu
tiafo
hoklik2
LuiSlayer
lobo
gisdead
pmcordeiro
Daninsky
pataia
THE LIGHTBRINGER
siebenburgen
18 participantes
Futuros Lançamentos R1
siebenburgen- Admin
- Número de Mensagens : 9882
Pontos : 15160
- Mensagem nº151
Re: Futuros Lançamentos R1
Nunca vi,mas parece bom
Daninsky- Xploited Maniac!
- Número de Mensagens : 4640
Pontos : 10468
- Mensagem nº152
18 de Maio:
4 Film Favorites: War Heroes
Kelly's Heroes / Where Eagles Dare / Hanoi Hilton / The Big Red One
DVD, Warner
Gamera: The Giant Monster
DVD, Shout Factory
25 de Maio:
City of the Living Dead
DVD, BR, Blue Underground
Tromeo and Juliet
BR, Troma
Django
BR, Blue Underground
4 Film Favorites: War Heroes
Kelly's Heroes / Where Eagles Dare / Hanoi Hilton / The Big Red One
DVD, Warner
Gamera: The Giant Monster
DVD, Shout Factory
25 de Maio:
City of the Living Dead
DVD, BR, Blue Underground
Tromeo and Juliet
BR, Troma
Django
BR, Blue Underground
siebenburgen- Admin
- Mensagem nº153
Django é de culto ,inspirou o El Mariachi/Desperado no uso do estojo da guitarra com as armas.
Desses vou comprar o BD do Tromeo and Juliet que loucura de filme e como não tenho em DVD parece uma boa compra.
Desses vou comprar o BD do Tromeo and Juliet que loucura de filme e como não tenho em DVD parece uma boa compra.
- Mensagem nº154
Shogun Assassin BD
www.animeigo.com
Coming in July -- Shogun Assassin on Blu-Ray!
AnimEigo is proud to celebrate the 30th anniversary of the legendary samurai cult classic Shogun Assassin by releasing the first ever high-definition version of the film! The most famous samurai film in the Western World is finally coming to North America in the clearest and most pristine version ever seen by man, woman, or ninja.
In 2006, our first official release of Shogun Assassin set the bar for high quality with its crystal-clear DVD picture. This time around, we once again reconstructed the film, this time using uncompressed 1080p 24p source materials.
But that's not all! For this special edition of samurai slaughter, we've compiled some incredible exclusive extras! For starters, there's a must-see 10+ minute interview with Samuel L. Jackson about his fondness of Shogun Assassin and other samurai films, shot exclusively for this release in 2009. And to top it all off, we gathered three of the original cast and crew for a brand new, highly-informative, feature-length audio commentary. This new commentary features never-before-heard insider perspectives of the 1980 film's creation from some of the key players who made it all happen: Producer David Weisman, Illustrator Jim Evans, and Gibran Evans, the iconic voice of Daigoro!
See the most famous Samurai movie of all time–that the Japanese have still never heard of!
See the movie that you've watched a million times, but never really seen -- because you've never seen it in 1080p!
It's the one... the only... Shogun Assassin in High Definition!
Because the best color for blood… is Blu!
www.animeigo.com
Coming in July -- Shogun Assassin on Blu-Ray!
AnimEigo is proud to celebrate the 30th anniversary of the legendary samurai cult classic Shogun Assassin by releasing the first ever high-definition version of the film! The most famous samurai film in the Western World is finally coming to North America in the clearest and most pristine version ever seen by man, woman, or ninja.
In 2006, our first official release of Shogun Assassin set the bar for high quality with its crystal-clear DVD picture. This time around, we once again reconstructed the film, this time using uncompressed 1080p 24p source materials.
But that's not all! For this special edition of samurai slaughter, we've compiled some incredible exclusive extras! For starters, there's a must-see 10+ minute interview with Samuel L. Jackson about his fondness of Shogun Assassin and other samurai films, shot exclusively for this release in 2009. And to top it all off, we gathered three of the original cast and crew for a brand new, highly-informative, feature-length audio commentary. This new commentary features never-before-heard insider perspectives of the 1980 film's creation from some of the key players who made it all happen: Producer David Weisman, Illustrator Jim Evans, and Gibran Evans, the iconic voice of Daigoro!
See the most famous Samurai movie of all time–that the Japanese have still never heard of!
See the movie that you've watched a million times, but never really seen -- because you've never seen it in 1080p!
It's the one... the only... Shogun Assassin in High Definition!
Because the best color for blood… is Blu!
siebenburgen- Admin
- Mensagem nº155
O Shogun Assassin é excelente ,não vou comprar o BD ,o DVD da Eureka é excelente
pmcordeiro- Moderador
- Número de Mensagens : 13184
Pontos : 19278
- Mensagem nº156
pmcordeiro- Moderador
- Mensagem nº157
Ultimate Machine Girl: Collectors Tin (3 discs)
Como sei que há por aqui grandes fãs do filme, fica isto para destruir mais umas carteiras.
Amazon.com
Sai dia 29 deste mês.
Como sei que há por aqui grandes fãs do filme, fica isto para destruir mais umas carteiras.
Amazon.com
Sai dia 29 deste mês.
gisdead- Moderador
- Número de Mensagens : 5106
Pontos : 10555
- Mensagem nº158
tenho de investigar isso com calma, mas o preço tá proibitivo.
siebenburgen- Admin
- Mensagem nº159
gisdead escreveu:tenho de investigar isso com calma, mas o preço tá proibitivo.
x2
- Mensagem nº160
Shh... não estragues o filme a quem não viu, lembro-me der ver pela primeira ver e estar mesmo curioso quanto ao que ele teria ali.siebenburgen escreveu:Django é de culto ,inspirou o El Mariachi/Desperado no uso do estojo da guitarra com as *****.
THE CRAZIES
dvd | bd
R1 a 29 de Junho pela Anchor Bay
R2 a 19 de Julho pela Momentum
siebenburgen- Admin
- Mensagem nº161
Daninsky escreveu:Shh... não estragues o filme a quem não viu, lembro-me der ver pela primeira ver e estar mesmo curioso quanto ao que ele teria ali.siebenburgen escreveu:Django é de culto ,inspirou o El Mariachi/Desperado no uso do estojo da guitarra com as *****.
Ups...se calhar ninguém reparou...Volto a recomendar o Django, muita gente não conhece e estão a perder um grande filme.
tiafo- Undead
- Número de Mensagens : 237
Pontos : 5628
- Mensagem nº162
Agora é que me lixaste !!!!!!!!pmcordeiro escreveu:Ultimate Machine Girl: Collectors Tin (3 discs)
Amazon.com
Sai dia 29 deste mês.
siebenburgen- Admin
- Mensagem nº163
29 Junho
gisdead- Moderador
- Mensagem nº164
bela capa, ainda não comprei nenhum desse senhor...
gisdead- Moderador
- Mensagem nº165
este aqui acho que ainda não foi aqui falado, se for novidade vai agitar as aguas!
finalmente o evil dead em blu-ray, data de lançamento nos USA 31 Outubro, fonte
pmcordeiro- Moderador
- Mensagem nº166
gisdead escreveu:bela capa, ainda não comprei nenhum desse senhor...
Tás á espera de quê?
Quanto ao Evil Dead tenho de comprar isso, é mais uma edição para juntar ás que já tenho.
gisdead- Moderador
- Mensagem nº167
pmcordeiro escreveu:gisdead escreveu:bela capa, ainda não comprei nenhum desse senhor...
Tás á espera de quê?
Quanto ao Evil Dead tenho de comprar isso, é mais uma edição para juntar ás que já tenho.
este é daqueles que embora ache que goste, não está na minha lista purista de terror!
pmcordeiro- Moderador
- Mensagem nº168
gisdead escreveu:
este é daqueles que embora ache que goste, não está na minha lista purista de terror!
Está a falar do Lorna - The Exorcist, certo.
gisdead- Moderador
- Mensagem nº169
pmcordeiro escreveu:gisdead escreveu:
Está a falar do Lorna - The Exorcist, certo.
sim mas do jess franco em particular... não tenho nada dele.
siebenburgen- Admin
- Mensagem nº170
Jess Franco para quem conhece ou se ama ou se odeia, aqui no Xploited deviam todos amar
pmcordeiro- Moderador
- Mensagem nº171
Sim, concordo que os filmes do Jess não são para todos. Eu pessoalmente adoro alguns e não gosto tanto de outros, mas consigo tirar sempre alguma coisa positiva deles.
- Mensagem nº172
Psychomania
Severin, USA, ainda sem data
The grooviest zombie biker movie of them all is being exhumed and, after years of shoddy bootlegs and sub-par presentations, is getting the Special Edition treatment from Severin. Psychomania stars Beryl Reed (Beast In The Cellar) and, in his last performance, George Sanders (Village Of The Damned) who perfect a formula to return from the grave via some sort of satanic toad worship. Said formula is then used by young Tommy and his biker gang, The Living Dead, who after offing themselves in a variety of creative ways, free-wheel back from the dead to wreak havoc on a small English town. This uber-black British horror-comedy (which has one of the greatest and most original soundtracks of its era) was a staple of late night TV for years but has never been seen like this thanks to a stunning new high definition transfer. Recent interviews were shot in London with stars Nicky Henson, Mary Larkin, Denis Gilmore, Roy Holder and Rocky Taylor, while soundtrack composer John Cameron (Kes, Jack The Ripper) and ‘Riding Free’ crooner Harvey Andrews not only reminisced but treated us to renditions of their otherworldly work on the film. Also on the extras slate is an intro from Fangoria editor in chief Chris Alexander. This will be yet another amazing Severin restoration that any fan of 70s horror should not be without.
pmcordeiro- Moderador
- Mensagem nº173
So tú Daninsky, para nos trazeres estas pérolas.
Não conhecia isto, mas gostei bastante do que vi.
Não conhecia isto, mas gostei bastante do que vi.
- Mensagem nº174
Pelo que percebi, isto é uma especie de documentário dramatizado, com intenções pedagógicas. Um pouco como o Reefer Madness, que queria alertar para os perigos da droga, mas acabou sendo um filme de culto entre os consumidores.
Outro do género que eu gostava de comprar é o Take an Easy Ride, sobre os perigos de andar à boleia, no qual duas raparigas são raptadas, bem sleazy, pelo que li. O problema é que aquilo tem 40mns, e custa-me dar full price, por isso mesmo.
O Psychomania tambem 40 mns e tá no youtube para quem quiser ver.
Outro do género que eu gostava de comprar é o Take an Easy Ride, sobre os perigos de andar à boleia, no qual duas raparigas são raptadas, bem sleazy, pelo que li. O problema é que aquilo tem 40mns, e custa-me dar full price, por isso mesmo.
O Psychomania tambem 40 mns e tá no youtube para quem quiser ver.
pmcordeiro- Moderador
- Mensagem nº175
Death Kappa para dia 27 deste mês.
HKFLIX
Normalmente não vou muito á bola com este tipo de filme de monstros, mas este até gostei.
HKFLIX
Normalmente não vou muito á bola com este tipo de filme de monstros, mas este até gostei.